Garcia: “També volem un pas de vianants i bicis que millore la seguretat vial en la rodona que dona accés a la carretera direcció Pedralba.
Segons el portaveu de Compromís per Llíria, Paco García Latorre, cada dia són més les persones de les urbanitzacions ubicades en la zona oest de Llíria, ubicades en l’antic camí vell de Xelva, les que utilitzen la bicicleta per fer els seus desplaçaments a la localitat, així com moltes d’elles, les que viuen en les urbanitzacions de Montecollado o Sant Miquel que ho fan a peu.
En este trajecte, apunta García, ens troben la rodona de connexió que hi ha a l’entrada del Polígon Industrial de Montecolllado, que te diversos ramals, entre ells, el que dona a la Carretera de Pedralba (CV3692), per on tenen que creuar diàriament les persones i bicicletes que volen vindre al casc urbà.
Des de Compromís s’apunta que, en este encreuament caldria proposar fer un pas, tant per a vianants com per a ciclistes, tal i com hi ha a la CV-25 en la rodona del Caramello, on es pot creuar des del Centre Cívic del Prat i que està totalment ben senyalitzada i dissenyada per donar accessibilitat d’un costat a l’altre de la carretera.
Igualment, des del casc urbà fins a la rodona de Montecollado, en el tram de vial de titularitat municipal, es pot fer una zona habilitada per a bicicletes i vianants, la qual podria connectar una volta creuada esta rodona, amb el carril bici que transcorre junt l’autovia CV-35, que a la vegada dona accés al recinte de l’extensió hospitalària de l’Arnau de Vilanova a Llíria.
Davant esta situació, Compromís per Llíria ha proposat a l’equip de govern que l’ajuntament inicie contactes amb la Diputació Provincial de València amb la finalitat de poder redactar i executar els següents projectes:
1.- La dotació d’un encreuament de vianants i bicicletes en l’entrada de la Ctra de Pedralba (CV3692) des de la Rodona de Montecollado, la qual és de titularitat de la Diputació Provincial.
2.- Conveniar amb la Diputació Provincial la realització de la connexió de Llíria amb el Camí Vell de Xelva i CV-35, en vials de titularitat municipal amb un carril bici i de vianants, que servisca de nexe d’unió entre les zones d’urbanitzacions, extensió hospitalària i el casc urbà.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada