El Grup Municipal ja va proposar en el Ple municipal arribar a acords amb els propietaris de solars buits per habilitar més places disponibles prop de llocs comercials.
El
portaveu
de
Compromís
a
Llíria,
Paco
García
Latorre,
ha
explicat
que
per
millorar
la
mobilitat
dins
del
casc
urbà
de
la
ciutat,
seria
necessari
per
part
de
l'ajuntament
habilitar
en
les
principals
entrades
aparcaments
gratuïts
dissuasius,
connectats
amb
la
xarxa
d’autobusos
públics,
"perquè
tots
els
veïns
d'altres
municipis
que
vinguen
a
la
capital
Edetana
per
treball
o
gestions,
puguen
deixar
el
seu
vehicle
privat
i
evitar
d'aquesta
manera
entrar
dins
de
la
ciutat".
García ha recordat que el Grup de Compromís ja va proposar en el Ple de l'ajuntament la possibilitat d'arribar a acords amb propietaris de solars buits per poder establir aparcaments provisionals dissuasius prop de les principals vies comercials. Una proposta que va ser aprovada per unanimitat. Actualment, aquesta proposta s'ha materialitzat en l’eixida cap a la població d’Alcubles, en el C/ La Venta, en els solars resultants del PAI de la UE-2, amb un resultat òptim per a conductors i veïns d'aquesta barriada.
D'altra banda, García reclama a l'ajuntament que atenga les demandes de l’Associació de Comerciants i Professionals de la localitat respecte a la creació d'una xarxa d'aparcaments gratuïts que ajuden a regular l'estacionament a Llíria sense haver de recórrer a crear més zones blaves, taronges o vermelles, una proposta que és reiterativa en cada Consell Local de Comerç, ja que l'aparcament controlat per la “zona hora” suposa un cost addicional per a comerciants i usuaris i no resol adequadament el problema de mobilitat i accessibilitat als punts de compra.
El
regidor ecosocialista proposa centrar-se a buscar alternatives
d'aparcaments públics perquè els principals eixos comercials de
Llíria situats en el Centre, C/ Duc de Llíria-Mura i Pla de
l’Arc-Avinguda Furs, tinguen la possibilitat de comptar amb major
nombre de places disponibles, proposant la utilització de solars i
zones de PAIs sense desenvolupar properes a aquests eixos comercials,
les quals compten amb milers de m2.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada