Agents de la Policia
Local han alertat el consistori de la desaparició o no tramitació
d’alguns expedients en la gestió convencional de denuncies.
Segon el Portaveu de la Coalició
Compromís a Llíria, Paco García Latorre, les noves tecnologies han
de servir per fer una administració més àgil, funcional, eficient
i transparent. En este cas, les policies locals poden comptar amb
nous dispositius tècnics que poden ajudar a actualitzar els tràmits
relacionats amb les denuncies de trànsit i evitar possibles
desaparicions d’expedients.
En el cas de Llíria, esta innovació
tecnològica pot ser d’immediata aplicació sense cost a
l’ajuntament, ja que per part de l’empresa concessionària de
l’estacionament reservat “ORA”, en el seu plec d’oferta
tècnica del servei, va proposar com a millora la compra per a la
Policia Local de Llíria de 5 terminals portàtils tipus PDAs, amb
els corresponents accessoris i els software necessari.
Esta aplicació permet la possibilitat
d’enviar les denuncies de la Policia via GPRS i fer una tramitació
“on line” amb signatura digital. Sent este un gran avantatge
davant els mètodes convencionals i estalviant temps i material. Així
com evitar possible pèrdues d’expedients o retardament en la seua
tramitació.
Des de Compromís s’ha proposat
demanar a l’empresa concessionària del servei “ORA” que faça
efectiva esta millora i que procedisca a comprar els 5 terminals de
PDAs, software i accessoris per dotar a la Policia de Llíria d’esta
nova eina en la tramitació de denuncies de trànsit. Donant així un
pas més en la modernització del servei.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada