Les
xifres de la memòria anual augmenten un 15% el nombre de
reclamacions, les quals es centren en telefonia, banca i serveis de
primera necessitat com llum, aigua i gas.
Els
veïns de Llíria han vist com durant 2012 la pressió fiscal ha
sigut un comú denominador en tots els impostos i taxes municipals.
Però, també en l’augment de subministraments de serveis bàsics
com són l’aigua, la llum i el gas, els quals han patit diverses
pujades, tant des de l’administració local com des de l’Estat.
Pujada
taxa aigua potable
Dintre
dels serveis bàsics, un dels que els ciutadans han observat una
augment considerable ha estat en la nova pujada de la taxa d’aigua,
la qual s’ha vist incrementada, no tant per la sentència que
obligava a l’ajuntament a pagar un tant per l’extracció de
l’aigua en alta, sinó més pels nous trams que el PP ha modificat
i que castiguen als consum familiars.
Reclamacions
a bancs
Uns
altre sector que ha vist incrementades les queixes en Llíria ha
estat el sector financer, sobretot en el que fa referència amb la
participació en preferents i altres productes semblants. On molts
ciutadans es senten estafats i on s’han perdut milions d’euros
per manca d’informació o per haver-se facilitat una informació
sesgada que de cap manera era comprensible pels usuaris.
Des
de Compromís valorem positivament el treball que s’ha fet des de
l’OMIC atenent als ciutadans que cada dia han passat per les
oficines municipals i el grau de resolució que s’ha donat en les
queixes presentades, on la gran majoria han estat resoltes a favor
dels consumidors.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada