Garcia:
“Comprar al municipi, consumir en els establiments de restauració
i fer ús dels serveis dels nostres professionals suposa invertir en
la ciutat i ajuda a la creació i manteniment de llocs de treball”.
Este cap de
setmana, Compromís per Llíria ha iniciat un any més la campanya de
#RescatemElComerçLocal, adreçada als botiguers, establiments
de restauració i professionals de la localitat, amb l’objectiu de
donar suport a l’activitat econòmica de la ciutat i fomentar el
consum de proximitat de cara a les compres i serveis de Nadal i Reis.
Segons el
portaveu de Compromís per Llíria, Paco Garcia Latorre, amb esta
iniciativa es pretén conscienciar a la ciutadania que fent les
compres i fent ús dels serveis dels nostres comerciants i
professionals, s’està invertint en la ciutat i ajudant a la
creació i manteniment de llocs de treball. A més de mantindré
l’activitat econòmica i rebre un tracte més personalitzat i
proper que quan s’utilitzen grans superfícies.
Per a Garcia,
Llíria compta amb una xarxa comercial ampla i especialitzada, amb
qualitat i professionalitzada, que cal donar suport per part dels
veïns i veïnes fent un consum local de cara a les compres de Nadal
i Reis, així com la resta de l’any, que ajude a revitalitzar
l’economia i enfortir l’oferta de productes que podem trobar
sempre a pocs minuts del nostre domicili.
El col·lectiu
de Compromís ha presentat esta campanya a la Federació de
Comerciants i està visitant els establiments de la localitat per a
difondre la mateixa, la qual ha tingut una bona rebuda per part dels
comerciants locals.
Amb les festes
de Nadal a la de la cantonada, Compromís vol animar els ciutadans de
Llíria per que facen les compres habituals als comerços de la
ciutat. Compromís està al costat del xicotet comerç i
professionals i entén que realitzant les compres als comerços del
poble es reactiva l’economia local.
Segons el
portaveu de Compromís, l’èxit d’una compra radica precisament
en comerços on el tracte es individualitzat i cordial, on ens
coneixen i saben els nostres gustos i les nostres necessitats, fugint
de cadenes i grans superfícies on les relacions entre compradors i
venedors són purament estandarditzades i només es busca la venda
com a objectiu final.
García afirma
que Llíria té un gran potencial com a capital comarcal, i pot
convertir-se en un vertader centre de comerç a cel Obert amb l’ajuda
i col·laboració de tots i totes, tant de botiguers i professionals,
com dels consumidors de Llíria i dels pobles del voltant.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada