LES CUES CONTINUEN AL CENTRE DE SALUT DE LLÍRIA


Compromís denuncia que les cites tipus supermercat no han millorat el servei datenció als pacients i urgències les supleix.

Fa uns mesos que sha implantat a lAmbulatori de Llíria el sistema de petició de torn en rondes de 100 pacients amb el seu corresponentnumeret electrònic.

Segons el portaveu de Compromís en la localitat, Paco García Latorre, les retallades de la Conselleria de Sanitat shan deixat veure en totes les dependències sanitàries, també en les datenció primària. Els pacients esperen i desesperen en els corredors del centre de Salut de Llíria i veuen com les cues no desapareixen. Sobretot quan hi ha voltes que la cita amb els metges de capçalera sajorna en terminis superiors als 7 dies.
A la premsa
Levante-emv.- La lista de espera del médico en Llíria supera los siete días


Per a García, l’augment de cartilles per metge ha superat el límits permissius i la reivindicació d’atenció de 10 minuts per pacient sembla ser una quimera sense solució. Davant la qual cosa, cada dia es fa més ús dels serveis d’urgència, on es traslladen les cues dels usuaris d’atenció primària.

Si el que necessitem és latenció dun metge especialista poden els terminis es multipliquen exponencialment, tenint que esperar per poder ser atés entre 4 i 5 mesos. Per no parlar de lhospitalització, que en alguns casos supera lany.

Segons García, a este desficaci sanitari al que ens han portat els dirigents del PP, sols cal afegir l’ajornament de l’extensió hospitalària de l’Arnau de Vilanova a Llíria, afirmant que és un luxe obrir-lo.

Altre fet que genera multitud de queixes és l’atenció telefònica, on hi ha voltes que un usuari ha de fer desenes de trucades per poder rebre una contestació per part del personal del Centre de Salut de Llíria, fet que remarca la manca de personal i la necessitat d’augmentar la plantilla.

Cada matí, la visita a lambulatori es converteix en una odissea que no se sap com va acabar, a part de transformar-se la paciència en indignació de la ciutadania davant un servei que no rep latenció suficient dels gestor polítics que toca i que estan degradant la seua imatge.

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada